Telemedicina támogatása a Healzz2 rendszerben

Healzz2 rendszerünk újabb funkciókkal bővült, melyek széleskörű támogatást biztosítanak a telemedicina formában nyújtott betegellátáshoz. Ezek a funkciók az alábbiak:

  • A szakorvosi rendelési időpontoknál előzetesen megadható, hogy az az időpont rendelői személyes konzultációt, kizárólag telemedicinát, vagy vegyes konzultációs lehetőséget takar.

  • Online foglalás esetén a páciens kérheti a telemedicina lehetőségét abban az esetben, ha az orvos erre lehetőséget biztosított.

  • Telefonos személyes időpont foglalás esetén asszisztensnek/ügyfélszolgálatnak lehetősége van a telemedicinás igény jelölésére a rendszerben.

  • Előjegyzés rögzítésekor a páciens részére küldött visszaigazoló email és SMS üzenetek más-más tartalommal küldhetők, ha telemedicinát kért a páciens. Lehetőség van kifejezetten a telemedicinához kapcsolódó egyedi információk továbbítására.

  • Mivel még egy-egy szakterületen beül is minden kórkép eltérő lehet, így a szakorvosnak előzetesen lehetősége van a telemedicinát kérő páciensek korábbi egészségügyi dokumentációjának áttekintésére, és ezek alapján jogosult a telemedicina iránti igényt elfogadni, vagy visszautasítani.

  • A visszautasított telemedicinás igények elkülönítetten jelennek meg, így az asszisztenciának van lehetősége azokat kellő körültekintéssel kezelni.

  • Az előjegyzési naptárban jól felismerhető módon vannak jelölve a telemedicinás időpontok (külön a jóváhagyásra váró, az elfogadott és a visszautasított időpontok)

Kiegészítő ügyfélkapu szolgáltatás a telemedicinához

Az ügyfélkapu használata még további lehetőségeket biztosít a telemedicina támogatásához:

  • Az időpont foglalást követően a páciens regisztrálni tud az ügyfélkapu szolgáltatásra (csak egy email cím kell hozzá). A regisztrációt követően lehetősége van minden olyan személyes adatát megadni, ami a betegellátáshoz szükséges. Ezeket az adatokat a későbbiekben módosíthatja, szerkesztheti.

  • Amennyiben a szolgáltató alkalmaz valamilyen szolgáltatói szerződést, vagy szükség van bármiféle beleegyező vagy hozzájáruló nyilatkozatra, úgy ezeket a dokumentumokat a Healzz rendszer automatikusan elkészíti és a páciens számára hozzáférhetővé teszi az ügyfélkapuban. Ugyanitt lehetőség van a hozzájárulások megadására is.

  • A személyes adatok megadását követően a páciens egy egyedi azonosító számot kap a Healzz2 rendszerből. Ez az egyedi azonosító egy kétlépcsős hitelesítést tesz lehetővé.

  • A páciensnek a telemedicinát megelőzően lehetősége van korábbi – más szolgáltatóknál készült – dokumentumait az ügyfélkapuba feltöltheti. A feltöltött dokumentumokat a szakorvos a Healzz2 rendszerben megtekintheti, elolvashatja és ezeket is felhasználhatja a telemedicina iránti igény elbírálásakor.

  • A szolgáltatónál keletkezett minden egészségügyi dokumentum a páciens számára a konzultációkat követően elektronikus formában elérhető, bármikor letölthető, visszakereshető. Ugyanígy a szolgáltatási szerződések és egyéb dokumentumok is.

  • Amennyiben a szolgáltató erre alkalmas számlázó programot használ (pl. szamlazz.hu) úgy az elkészült számlák is bekerülnek az ügyfélkapuba a páciens dokumentumai közé, így azok nyomtatására sincs szükség.

  • A páciens a későbbiekben az ügyfélkapuban közvetlenül tud időpontot foglalni, vagy azt módosítani, törölni.

Szolgáltatások, funkciók

További forgalomnövelő és kényelmi funkciók széles skálája
orvosi adminisztráció

TELEMEDICINA

Széleskörű támogatás a telemedicina formában nyújtott betegellátáshoz.

EESZT

EESZT kapcsolat

Más intézetekben keletkező leletek megtekintésének lehetősége, eRecept „nyomtatás”.

orvosi adminisztráció

Orvosi adminisztráció

Alap orvosi adminisztráció, mint előjegyzés, betegadatkezelés, ambulánslap írás, beutalók-, igazolások írása.

laborkommunikáció

Laborkommunikáció

Vizsgálati kérés feladása és eredmények fogadása elektronikusan. Egyedi és csomagvizsgálatokkal.

online bejelentkezés

Online bejelentkezés

Napi 24 órás bejelentkezési, időpont foglalásai lehetőség interneten. Szinkronizálva a belső előjegyzési naplóval.

SMS értesítés

SMS értesítés

Előjegyzésről, annak módosításáról, lemondásáról automatikus SMS értesítés küldése a pácienseknek.

ügyfélkártya

Ügyfélkáryta

Ügyféllojalitást növelő, plasztikkártya nyomtatási lehetőség közvetlenül a rendszerből.

leletmegtekintés

Online leletmegtekintés

Rendelőben keletkező leleteket a páciensek egyéni belépéssel online megtekinthetik, letölthetik, kinyomtathatják.

vényírás

Vényírás

Hivatalos OEP regisztrációval rendelkező vényíró modul, FONO, magisztrális késztmények, GYSE támogatással.

arculat

Rendelői arculat

Kórlapok, beutalók, igazolások saját rendelői fejléccel ellátása

hírlevél

Hírlevél

A pácienstörzsben szereplő pácienseknek rendszeresen küldhető elektronikus hírlevél.

riportok

Vezetői kimutatások

Marketing és vezetői döntéseket segítő elemző kimutatások.

0
rendelő
0
EÜ szakember
0
páciens
0
orvosi dokumentum

Partnereink

Akik már régóta és elégedetten használják a HEALZZ 2 rendszert