Járóbeteg ellátás
Számlázás
(van kép, van ikon)
Számlázás a Healzz rendszeren belül a legismertebb számlázó programokkal. A felületen több helyről is tudunk számlát kiállítani, illetve lehetőség van a kiállított számlák helyesbítésére és sztornózására is. Partnereink, akikkel együtt dolgozunk: Billingo, Számlázz.hu, Billzone, Ima ERP és Szinva Comp.
Marketingtámogató eszközök
(van ikon adobe, nincs kép)
A marketing csomag része az ügyfélelégedettségi kérdőív. Cégenként különböző kérdőívek készíthetők, ehhez tartozóan az eredményeket is láthatjuk, hogy ki, mikor, milyen szakemberhez kötődve töltötte ki azt. Az eredményeket pedig Excelbe kiexportálhatjuk a könnyebb adatfeldolgozás érdekében.
Várólista
(van kép, van ikon)
A várólista funkció lehetővé teszi, hogy elkülönített kimutatást vezessük a rendszeren belül azokról a páciensekről, akik időpontot foglaltak valamely szakorvoshoz vagy egyéb szolgáltatásra, azonban szeretnének a kapott időponthoz képest korábban jönni, amennyiben arra lehetőség nyílik. Az ilyen jellegű igény rögzítésére lehetősége van mind az asszisztenciának egy telefonos időpont foglalás során, mind a páciensnek egy online időpont foglalás során.
Páciens értesítések
(sms értesítés ikon adobe, van kép)
A Healzz és a MyHealzz rendszerből számos kommunikációs értesítés küldhető a pácienseknek emailben és SMS-ben is. Az értesítések között szerepel üdvözlő email az új pácienseknek, foglalás rögzítésére és emlékeztető SMS és email, távkonzultációs értesítés, időpont törlésére vonatkozó értesítés, várólista értesítés és egészségnapló értesítő. Ezek külön-külön személyre szabhatóak és különböző nyelveken is elküldhetőek.
Időpontfoglalás
(van kép, van ikon)
24 órás időpontfoglalás, egyszerűen weboldalba illeszthető, testre szabható dizájnnal rendelkező online foglalási naptár és google naptár szinkronizáció.
Ügyfélkapu
(van ikon adobe, van kép)
A páciensek ügyfélkapuja a myHealzz, amihez ingyenes hozzáférése van mindenkinek, aki a Healzz rendszert használja. Funkciói: a páciensek rugalmasan foglalhatnak időpontot általuk választott szakemberekhez és klinikákhoz, könnyedén kezelhetik egészségügyi dokumentációikat az applikáción belül, ezentúl letölthetik leleteiket, menedzselhetik időpontjaikat, saját dokumentumokat oszthatnak meg a rendelőkkel, orvosokkal. Ezen kívül a Healzz-nél lehetőség van egyedi, saját arculati elemekkel ellátott ügyfélkaput kérni. Ebben az esetben olyan ügyfélkaput készítünk, mely a megrendelő logójával, saját színhasználatával, saját orvosaival és szakterületeivel van ellátva. Az ilyen típusú ügyfélportállal kapcsolatban érdeklődjön a support@healzz2.hu email címen!
EESZT kapcsolat
(van ikon adobe, van kép)
A hazai orvosi szoftver piacon a Healzz az első, aki megoldotta, hogy az EESZT PHR adatokhoz az orvosok egy kattintással hozzáférhetnek. AEEK által akkreditált, képes adatokat küldeni és fogadni az EESZT rendszerbe, illetve rendszerből. A Healzz számos más funkciót is kínál, mint például az e-recept kiállítása, terhességi rizikófelmérés végzése és szakorvosi javaslatküldés funkció. Lekérdezhetőek a páciens korábbi leletei, katalógus eseményei, e-profilja és covid státusza is.
Dokumentumok kezelése
(van ikon adobe, van kép)
Betegellátással kapcsolatos teljes körű dokumentáció (ambuláns lap, belső beutaló, leletek, dokumentumok, különböző páciens nyilatkozatok) elkészítése. Receptírás vény- és e-Recept alapon egyaránt, szakorvosi javaslat illetve magisztrális készítmény és gyógyászati segédeszköz felírás.
Ambuláns lap
(van ikon adobe, van kép)
A Healzz rendszerén belül lehetőség van ambuláns lapok kitöltésére és tárolására, illetve a páciensek is bármikor hozzáférhetnek egészségügyi dokumentumaikhoz. Lehetőség szerint, az orvosi dokumentációkon is megjeleníthetőek a rendelői arculati elemek.
Receptírás
(van ikon adobe, van kép)
A PUPHA gyógyszer törzsből dolgozunk, ami minden hónapban frissül. Lehetőség van vény alapon és e-receptet is írni.
Távkonzultáció
(van ikon adobe, van kép)
A páciensek és az orvososok is indíthatnak videóhívást a MyHealzz webes felületén, illetve a MyHealzz applikációból is. Előre foglalható időpontok, szakemberek számára visszahallgatható beszélgetések.
Orvosi elszámolás
(van ikon canva,van kép)
Bármely időszakra kérhetünk le orvosi elszámolásokat. A rendszer kiszámítja, hogy adott időszakban, adott orvos által elvégezett szolgáltatások alapján hogyan oszlik meg a részesedés a klinika és az orvos között. Készíthető Excel táblázatos elszámolás az orvosokról és a beavatkozásokról, illetve a korábbi lekérdezések bármikor visszanézhetőek a listából.
Beutalók
(van ikon canva, van kép)
Ambuláslap írása során az orvosok beutalót is adhatnak a pácienseknek. Ez lehet külső vagy belső, azaz klinikán belüli beutaló. A Healzznek ezen funkciójával az a célja, hogy páciens, orvos és asszisztencia által is átlátható betegút menedzsmentet alakítsunk ki.
Betegirányítás
(van ikon canva, van kép)
Az igény az automatizált sorszámhívó rendszerek iránt folyamatosan növekszik a rendelőkben, ezért mi is két betegirányítási rendszert integráltunk a Healzz-be. Az Appon aCall beteghívó rendszerét, illetve a Multimex Q-fusiont rendszert is elérhetővé tettük az ügyfeleink számára. Az aCall rendszerének egyszerű és gyors használatával javítható a várakozási idő, és jelentősen csökkenthető a káosz a rendelőben, ami nagymértékben növeli a betegek elégedettségét.
Próbálja ki most az aCall-t, hogy optimalizálhassa az ellátási folyamatokat, és javítsa betegeinek nyújtott szolgáltatása színvonalát!
Rendelési idők kezelése
(van kép, van ikon canva)
Ez a funkció lehetővé teszi ügyfeleink számára, hogy rugalmasan kezeljék a rendelői és az orvosi szünnapokat. A rendelési időpontokat minden orvosnál egyedileg összeállíthatják. Emellett lehetőség van külön kezelni cégeket, rendelőket és szobákat. A rendelési időpontokhoz kapcsolódóan beállítható, hogy azok online elérhetőek legyenek, vagy bármilyen kommunikációs értesítést lehessen küldeni a rögzített előjegyzésekről. A rendszeren belül létrehozhatóak ún. rendelési idő kategóriák is.
Regiszterek
(van ikon canva, van kép)
Healzz-en belül létre lehet hozni különböző úgynevezett regisztereket, amiket kérdőív formájában lehet felvinni a rendszerbe. Pollen szezonban akár előre beállított paraméterek szerint, automatizálva is kiküldhetnek regisztereket az allergológusok a pácienseik számára. A kérdőív kitöltése után, az orvosok kiértékelhetik a beérkezett adatok alapján kapott eredményeket.
Statisztikák
(van kép, van ikon canva)
Részletes kimutatásokat tudunk biztosítani minden időpontfoglalásról, ellátással kapcsolatos és gazdasági eseményről egyaránt. A rendelők igényei szerint egyedi statisztikák is készíthetőek. Ezeken kívül a Healzz integráció képes különböző vállalat irányítási rendszerekkel is, ilyen például a Microsoft Power BI.
Belső üzenetek
(van kép, van ikon canva)
Egy adott Healzz rendszeren belül lehetőségük van a felhasználóknak egymással kommunikálni, illetve automatizált üzeneteket lehet beállítani adott páciens elkészült ambuláns lapjáról és leleteiről. Ez azt jelenti, ha Healzz rendszeren belül adott orvos indít a páciense részére laborkérést és az elektronikus labor eredménye visszaér a rendszerbe, akkor az orvos kap az elkészült dokumentációról értesítést.
Céges együttműködések
(van kép, van ikon canva)
A Healzz rendszer támogatja, hogy a különböző egészségügyi szolgáltatók cégekkel szerződhetnek annak érdekében, hogy az adott cég munkavállalóinak lehetőségük legyen különböző időközönként egészségügyi vizsgálatok igénybevételére. Lehetőség van céges szerződéseket kezelni, illetve igény szerint céges kártyákat is.
Ügyfélkártya rendszer
(van kép, van ikon canva)
Az ügyfeleinknek lehetőségük van egyedi ügyfélkártyákat kiállítani minden páciensük számára, amit a MyHealzz weboldalán vagy az applikációban meg is tekinthetnek. A rendelők számos dologra használhatják az ügyfélkártyákat. Ilyen például az automatikus érkeztetés, céges együttműködések és a kedvezmény kártya rendszer.
automatikus érkeztetés
(van kép, van ikon canva)
Technikai applikációt biztosítunk a klinikák számára, amit bármilyen eszközre le tudnak tölteni. Az applikációban, ha egy adott rendelési időnél engedélyezzük az automatikus érkeztetést, akkor a páciens egy QR kódot beolvasva tud belépni a rendelőbe, anélkül, hogy szüksége lenne bármiféle asszisztenciára. Ezzel a funkcióval tehermentesíthetjük a recepciót.
Betegnyilvántartás
A Betegnyilvántartás funkció a Healzz szoftver fontos eleme, amely lehetővé teszi a páciensek részletes adatainak kezelését és nyomon követését. A rendszer felhasználói könnyen hozzáférhetnek és rögzíthetik a páciensek személyes adatait. Megtekinthetik korábbi leleteiket, receptjeiket, valamint előjegyzéseiket. Emellett az orvos belenézhet pánciense EESZT-jébe, és ellenőrizhető, hogy az adott kezelés ki lett-e számlázva. A funkció segíti az egészségügyi intézményeket az adatok hatékony kezelésében és a betegellátás folyamatának optimalizálásában.
Testreszabhatóság
A Healzz rendszer lehetőséget kínál mind az egy orvosos rendelők, mind a 100+ orvosos rendelők személyre szabhatóságára. A magánegészségügyi szoftver moduláris rendszerként működik, így rugalmasan alkalmazkodik az adott rendelő vagy klinika igényeihez. A rendszer szinte minden funkciója ki-be kapcsolható, attól függően, hogy pontosan mire van szüksége az adott egészségügyi intézménynek. Emellett csapatunk nyitott az új ötletekre és javaslatokra, amelyek segítségével továbbfejleszthetjük a felhasználói élményt és még jobbá tehetjük a rendszer használatát