Automatizált mesterséges intelligencián alapuló hívás

Automatizált mesterséges intelligencián alapuló hívás

2025.07.03

Örömmel értesítünk Titeket, hogy a Healzz újabb lépést tett a betegellátás digitalizációjában! Büszkén jelentjük be legújabb integrációnkat a FollowMyPatient (FMP) szolgáltatással, amely a hangalapú mesterséges intelligencia révén könnyíti meg az egészségügyi folyamatokat. Ez az új együttműködés segít még hatékonyabbá tenni a betegellátást és csökkenteni az adminisztrációs terheket. Emeljük együtt új szintre a páciensek élményét a mesterséges intelligencia által vezérelt hangokkal és automatizált hívásfolyamatokkal!

Páciensélmény növelése és az egészségügyi erőforrások munkaterhelésének csökkentése!

 

A FollowMyPatient (FMP) egy webalapú szolgáltatás, amely a hangalapú mesterséges intelligencia kihívásainak megoldására specializálódott. Automatizálja a betegektől származó releváns mennyiségi adatok lekérdezését, ezáltal csökkentve a személyzet terhelését. Az FMP biztosítja, hogy az értékes információk mindig rögzítésre kerüljenek és rendelkezésre álljanak, amikor a legnagyobb szükség van rájuk.

 

A Healzz és az FMP együttműködésének köszönhetően az első automatizált mesterséges intelligencián alapuló hívás már elérhető minden Healzz felhasználó számára. Ez a beteg előjegyzésének hívásalapú megerősítésében nyilvánul meg, amely segít még hatékonyabbá tenni az időpont-egyeztetési folyamatokat.

 

A funkció legfőbb előnye, hogy nem a recepciót és asszisztenciát terheli le ezen hívások lebonyolítása, ezáltal idő és energia szabadulhat fel, mellyel a költségek is csökkenthetőek!

Mi a következő lépés?

 

Kérjük, jelezzék felénk, ha szeretnék kipróbálni az új mesterséges intelligencián alapuló hívásokat, hogy mielőbb megkezdhessük az integrációs folyamatot. Amennyiben kérdéseik vannak, vagy további információra van szükségük, forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a support@healzz2.hu címen.